Ми реалізуємо димохідні труби та комплектуючі із нержавіючої сталі двох типів — одностінні та двостінні (дві труби із нержавіючої сталі одна в одній з утеплювачем між ними). Замовити їх можна телефоном
Зкомплектуємо та привеземо у любий куток країни у найкоротший термін.
Призначені для відведення диму із котлів і газових колонок. Вони виготовляються із нержавіючої сталі і являють собою одинарний димохід із товщиною стінки 0,5, 0,6, 0,8 або 1 мм та робочою температурою до 600°С. Одностінні димоходи добре відводять конденсат, який накопичується в котлах. Такі димоходи дозволяють досягти високої ефективності системи і значного охолодження газів, які відходять від котла, при його запуску. Але слід зазначити, що відведення низько температурних димових газів від сучасних опалювальних агрегатів з високим ККД призводить до утворення на трубах великої кількості конденсату. Тому забороняється встановлювати одностінний димохід зовні будівлі. Одностінні системи потрібно використовувати для прокладання димового каналу всередині приміщення або як вставки в існуючий цегляний димохід.
Представляє собою термоізольовані труби, які складаються із внутрішньої і зовнішньої труби (кожуха).
Всередині розміщений шар негорючого ізоляційного матеріалу.
Внутрішня труба виготовлена із нержавіючої сталі. Утеплювач – завтовшки 30-35 мм – пресований мінераловатний ізоляційний матеріал на основі базальтових порід – витримує температурний режим до 1000ºС, має низьку теплопровідність і ефективні теплоізолюючі властивості, що дозволяє звести до мінімуму утворення агресивного конденсату.
За рахунок ізоляції двостінні димоходи максимально зберігають температуру газів, які відходять від котла, що сприяє утворенню достатньої димової тяги.
Важливою особливістю конструкції двостінних елементів димоходів виробництва компанії-постачальника є наявність сегментних кілець. Геометрична форма цих кілець надає жорсткість трубі та запобігає утворенню так званого «термомосту» між внутрішньою і зовнішньою трубами. Тобто сегментне кільце центрує труби одна відносно другої і при цьому практично не проводить тепло.
Матеріал, який застосовується виробниками Версія-Люкс та Вент Устрій, є екологічно чистим. Зовнішня труба може бути виготовлена із дзеркальної нержавіючої або оцинкованої сталі.
Також наші надійні постачальникі виготовляють коаксіальні димоходи для котлів із закритою камерою згорання. Особливістю такого димоходу є наявність вентилятора в котлі, який створює примусову тягу. Такий димохід компактний і може розміщуватися як вертикально, так і горизонтально.
Деякі українські виробники у якості утеплювача використовують сипучий термостійкий матеріал вермикуліт. Такий матеріал, на відміну від базальтового волокна, не збивається і не втрачає своїх властивстей із часом. В Україні такі термоізольовані труби виробляє завод Сталар.
Димова тяга залежить від різниці температур у трубі та зовні:
Q – димова тяга, потік тяги, м3/сек.;
A – перетин димової труби, м2 (перетин повинен залишатися незмінним);
C – коефіцієнт витрат (приймається від 0,65 до 0,7);
g – прискорення вільного падіння, 9,807 м/сек2;
H – висота труби, м;
Tі – середня температура всередині i труби, К;
Tе – температура повітря зовні.
З цієї формули видно, що тяга залежить від різниці температур таким чином, що при збільшенні параметра Ti - Te збільшується показник тяги.
❶ Визначення діаметру димоходу проводиться відповідно розрахунковим таблицям в залежності від типу котла і його потужності, чи рекомендації виробника (при їх наявності). Відповідно проекту визначається висота і зміщення вісі димоходу від виходу котла.
❷ Знизу димохід повинен опиратися на нижню чи проміжну основу (настінне кріплення з трикутними кронштейнами).
❸ На вертикальних ділянках для розвантажування димоходу кожні 5 м необхідно встановлювати розвантажувальну платформу.
❹ Не можна розміщувати стик труб безпосередньо в місці перекриття. Він повинен бути або нижче, або вище.
❺ Рекомендовано встановлювати на вертикальних ділянках настінні хомути через кожні 2,5 м, на горизонтальних або похилих ділянках – через кожні 1,5 м. Їх встановлюють також перед коліном і безпосередньо після нього.
❻ Не можна навантажувати ніякі відводи чи закінчення похилої ділянки, тому повинні бути змонтовані додаткові проміжні кріплення.
Допускається ухил димоходів від вертикалі до 30° з відхиленням в сторону до 1м при забезпеченні площі перетину похилих ділянок димоходу не менше перетину вертикальних ділянок.
❼ На горизонтальних ділянках, які не повинні перебільшувати 2-х метрів, необхідний схил 20 мм на кожний метр труби. З'єднувальна димовідвідна труба, яка з'єднує опалювальний пристрій з димоходом, повинна мати вертикальну ділянку. Довжина вертикальної ділянки з'єднувальної труби від низу димовідвідного патрубка опалювального пристрою до осі горизонтальної ділянки труби, повинна бути не менше 0,5 м.
❽ На димовідвідних трубах допускається не більше трьох поворотів з радіусом заокруглення не менше діаметра труби.
❾ В місцях, де димохід проходить крізь покрівлю, передбачений такий елемент як криза. Це конусна труба з привареним листом, яка розрахована на відповідний кут нахилу даху: 0-15°, 15-30° або 30-45°.
❶⓿ Зверху двостінний димохід закінчується конусом. Установка на димоходах грибків та інших насадок не допускається згідно з ДБН В.2.5-20-2001 на території України.
❶❶ Для відводу конденсату димохід повинен бути обладнаний ревізією з лючком для очищення і конденсатовідводом. Нижня частина димоходу – ревізія або трійник з конденсатовідводом чи заглушкою – повинні знаходитись в доступному для обслуговування місці і бути безпечними для оточуючих.
❶❷ Якщо димова труба піднімається більше, ніж на 2 метри над дахом, то встановлюються додаткові розтяжки.
❶❸ При монтажі димоходу в шахті або цегляному каналі необхідно враховувати, що через кожні 3 метри рекомендується встановлювати на димоході монтажний хомут, який забезпечує його вертикальну рухливість під час експлуатації і центрує димохід у шахті.
Димові канали від опалювального обладнання в будівлях повинні бути виведені згідно з малюнками.
↑ Розміщення димоходу відносно гребеня даху
↑ Нарощування димоходу, якщо поряд є перепони
Зоною вітрового підпору димової труби вважається простір нижче лінії, проведеної під кутом 45° до обрію від найвищих точок поблизу розташованих споруд і дерев. У всіх випадках висота труби над прилягаючою частиною даху повинна бути не менше 0,5 м, а для будинків зі зміщеною покрівлею (плоским дахом) – не менше 2 м.
Колективні димоходи, повітропроводи і димохідні системи необхідно проектувати та монтувати з газощільних, негорючих і стійких до впливу вологи матеріалів з межею вогнестійкості згідно з вимогами REI 45 ДБН В.1.1-7.
У з'єднаннях ділянок повітропроводів різного напрямку не повинно бути звужень перерізу і гострих кромок. Кут з'єднання двох ділянок повітропроводів повинен бути не менше 90°.
Димовідвід необхідно влаштовувати з нахилом відповідно до вимог ДБН В.2.5-20. Він повинен мати пристрої із заглушкою для відбирання проб, ревізії і перевірки якості горіння.
- вертикальність;
- співвісність ланок окремих частин конструкцій колективних димоходів і димохідних систем;
- щільне прилягання хомутів і ущільнювачів до труб, а також міцність з'єднань;
- проектну товщину теплової ізоляції по димовідводу і повітропроводу, а також по всій шахті колективного димоходу і димохідної системи.
❶ При проходженні неізольованої труби через дерев'яне перекриття відстань між ними необхідно прокласти додатковою ізоляцією, а на верхній і нижній його поверхні встановити азбестоцементний лист, товщина якого від 10 мм, з металічною манжетою;
❷ Мінімальна відстань до дерев'яних поверхонь при двостінних димоходах – 200 мм, при одностінних – 500 мм;
❸ Відстань від з'єднувальної труби до перекриття із негорючих матеріалів приймається не менше 50 мм, а із горючих і важкогорючих матеріалів – не менше 250 мм;
❹ Допускається зменшення відстані з 250 до 100 мм при умові захисту горючих і важкогорючих конструкцій покрівельною сталлю по листу азбесту товщиною не менше 3 мм;
➡ Теплоізоляція повинна виступати за габарити з'єднувальної труби на 150 мм з кожного боку;
➡ Недопустима безпосередня близькість димоходу до матеріалів та речовин, які легко займаються. У таких місцях димохід повинен бути додатково ізольований цегляною кладкою;
➡ На котлоагрегатах, які працюють на газовому паливі, і на димоходах від них необхідно передбачати вибухові клапани. Кількість вибухових клапанів, їх розміщення і розміри повинна визначати проектна організація;
➡ Перед випробуванням димоходу необхідно впевнитися, що всередині димоходу не залишилося зайвих речей чи частин упаковки.
Попереднє випробування димоходу можна провести старим відомим засобом за допомогою запаленого паперу.
Для підтримки економічної та безперебійної роботи котла слід систематично перевіряти і очищувати димохід від сажі та сміття. Очищення проводиться спеціалістом не менше 2-х разів на рік.
Виробник залишає за собою право змінювати конструкцію елементів на свій погляд.